人気ブログランキング | 話題のタグを見る

My favorite things

Look! Aren't they beautiful?
I sometimes take a flower arrangement class at my favorite flower shop.
I’d love to make a Christmas wreath, but unfortunately this class was full.
So, I visited the shop and bought a small Christmas arrangement for myself.
見てください、きれいでしょ!
私はたまにですが、大好きなお花屋さんでフラワーアレンジメントを
習っています。クリスマスリースを作りたかったのですが、クラスはいっぱいだった
ので、そのお店に行ってクリスマス風アレンジのお花を私自身のために買いました。
私もこんなにうまくできればいいのだけれど。。。

My favorite things_c0148962_16591093.jpg


Yesterday, I made some soy candles and arranged with dry-nuts.
I put empty jars for my tomorrow's project.
Excited to think what I'm going to make next!!
昨日、ソイキャンドルを作ったので、ドライ木の実と一緒にアレンジ。
明日、また作る予定なので、新しいジャーを置いておきました。
次は何を作ろうかと考えるだけで、ワクワク♪

My favorite things_c0148962_1723376.jpg

We have a soy candle making class on Dec 17, 7:30pm.
Check our website!
12月17日7時半から、ソイキャンドル作りのクラスがスタジオmugenでありますよ。
詳細はウェブサイトでチェックしてくださいね。

Love,
Junko

by studio-mugen | 2007-12-13 17:31 | エコ・クラフト(手作り)  

<< Candle Night Ca... Our co-workers >>